Hej! Åsa Markström

Jag heter Åsa Markström och jobbar sedan den 1 februari som församlingspedagog här i Missionskyrkan. Mitt huvuduppdrag är att tillsammans med församlingen och alla ledare i Equmenia jobba med barn, ungdomar och familjer. Detta ser jag med stor glädje fram emot!

Min önskan och bön är att vår kyrka ska vara en plats där barn och ungdomar ska få känna sig trygga, sedda och älskade. Jag önskar att vi ska kunna ge vidare det hopp och den kärlek som vi själva fått ta emot från Gud, som skapar framtidstro och är den bästa grunden att bygga sitt liv på.

”Jag vet väl vilka tankar jag har för er, säger Herren, nämligen fridens tankar och inte ofärdens för att ge er en framtid och ett hopp” Jeremia 29:11 – 13

Har du tankar, idéer, drömmar för vårt barn och ungdomsarbete eller bara vill prata en stund är du alltid välkommen att höra av dig till mig. Ring, maila eller titta in till mig i kyrkan på tisdagar då jag finns på plats mellan 8.30 – 12.00

Jag önskar er allt Guds goda!

Mobil: 076 009 6768

Mail: asa.markstrom@mullsjomissionskyrka.se