Anmälan till
Församlingsdag söndag 13 okt på Mullsjö folkhögskola

Vi börjar vår församlingsdag med att fira Gudstjänst tillsammans kl 10.00.
Därefter äter vi lunch tillsammans och under eftermiddagen lär vi oss Bibelns innehåll med hjälp av ”Bibeläventyret”, ett sätt att tillsammans gestalta Bibeln. Johanna Bard leder oss i detta. Dagen avslutas med gemensamt eftermiddagsfika.

Anmälan till Gunnel Noreliusson senast 29 september. Antingen via tel 0734 661600 eller med detta formulär.

Jag vill vara med på församlingsdagen, lördag den 13 oktober kl 10.00-15.00, kostnad 200:- per vuxen (15 år och uppåt), barn gratis.

Vi kommer antal vuxna

Vi kommer antal barn

ev. matallergi:

Har du frågor om detta så skicka ett mail till: Gunnel Noreliusson. eller ring tel 0734-661600.

Vi samlar in informationen endast för användande till anmälan till denna aktivitet. När aktiviteten är över tas personuppgifterna bort.